joi, 28 ianuarie 2010

Gotan Project - Epoca




Si desapareció
En mi aparecerá
Creyeron que murió
Pero renacerá

Llovió, paró, llovió
Y un chico adivinó
Oímos una voz, y desde un tango
Rumor de pañuelo blanco

No eran buenas esas épocas
Malos eran esos aires
Fue hace veinticinco años
Y vos existías, sin existir todavía

No eran buenas esas épocas
Malos eran esos aires
Fue hace veinticinco años
Y vos existías, sin existir todavía

Si desapareció
En mi aparecerá
Creyeron que murió
Y aquí se nace
Aquí la vida renace

No eran buenas esas épocas
Malos eran esos aires
Fue hace veintinco años
Y vos existías

No eran buenas esas épocas
Malos eran esos aires
Fue hace veinticinco años
Y vos existías, sin existir todavía

3 comentarii:

  1. si cum ti sa parut culoare mea de fundal ;)) calduta cred nu? pacat ca nu au astia un fundal cu multi nori :)) ca asa vreau sa mi pictez tavanul :D sa stau in camera si sa ma chiombesc pe tavan la nori :D sa fiu asa o lepra de o zi :)) inchid orice urma de comunicare il inchid pe Boris afara din camera si sa stau sa ma uit pe tavan :)) fumand O tigara mai aromata :P a si ca sa vezi ca apreciez vizita ta , ascult melodiile dp blogul tau :P

    RăspundețiȘtergere
  2. misto rau ala care mi l ai trimis pacat ca nu am cu cine sa stau sa dezbat scurtmetrajele astea si am impresia ca rabufnirea aia pe romania si pe ce viata de cacat o au 80% dintre noi este un fel de masca asupra sentimentelor care le ascunde si a fustrarii apropo de despartirea de mai devreme. si sunt mai multe de dezvatut . dak ai un e-mail (nu ID de mes ca nu prea intru) si ai ched de discutii de genu il astept bucuros :P bine si de alte chestii ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sorry de offtopic uite una buna acum
    am inebunit pe muzica astora :)) mi am luat mai multe melodii si mi am pus intr o cafenea pe care o frecventez des si ma stiu cu aia. ceai cui muzica ceai cui muzica :D marfa rau si pe pavrov stelar pe ultimul album
    multam de melodie:D

    RăspundețiȘtergere